Biuro Obsługi Klienta
tel. +48 (22) 392 59 02

BPO Partner

Case study - merchandising

Klient: Barlinek S.A.

Akcja: "Wsparcie merchandisingowe Barlinek S.A."

Cele:
- poprawa wizerunku firmy i ugruntowanie pozycji marki
- zwiększenie sprzedaży produktów firmy Barlinek

Założenia:
- poprawa lojalności wśród kierowników punktów sprzedaży
- dostarczenie i zainstalowanie szerokiej gamy materiałów POS w punktach zlokalizowanych na terenie całego kraju
- wdrożenie i monitoring shelf planów

Zadania Top Promotion:
- przeprowadzenie prac związanych z ujednoliceniem shelf planu obecnego asortymentu
- kontrola obecności i stanu technicznego stałych ekspozytorów obecnych w punktach handlowych
- konfekcjonowanie i wysyłka indywidualnych pakietów do poszczególnych punktów
- instalacja materiałów POS
- uzupełnienie etykiet cenowych
- efektywna koordynacja przebiegu całości akcji
- przygotowanie raportu końcowego, szczegółowa dokumentacja fotograficzna